Nechodící email potvrzení odběru

Email pro potvrzení odběru příspěvků nepřišel. Jaké mohou být důvody?

Důvodů může být více, nejčastější jsou to tyto dva:
• Email skončil v nevyžádané poště, či spamu.
• Na Vaši adresu už byl email dříve zaslán

V prvním případě si stačí důkladně projít Vaši emailovou schránku, zejména nevyžádanou poštu, či spam. Pokud jste zde email nenašli pokračujte druhým krokem.

V druhém případě Vám email není znovu zaslán z důvodu ochrany proti spamu, email se zašle pouze jednou. Dříve mohl být ignorován, smazán, nebo skončil v nevyžádané poště, kde se časem automaticky smazal. Z toho důvodu je třeba si ručně ověřit jak je na tom moje emailová adresa. To je možné provést na této adrese.
Tato stránka je v angličtině, ale ověření není složité.
V Prvním kroku je potřeba v sekci „Manage Your Subscriptions“ vyplnit Vaši emailovou adresu a kliknout na tlačítko „Request Details“.
V dalším kroku obdržíte email s odkazem, který Vás přesměruje do spravování odběrů Vaší schránky. Zde v pravém horním rohu je třeba rozkliknout „Pending (1)“ a zde jsou zobrazené nepotvrzené odběry (pravděpodobně jeden). Kliknutím na „Confirm“ pod názvem odebírané stránky potvrdíte odběr a vše je nastaveno.

Stále email nedostávám? Kontaktujte oficiální wordpress podporu.